Blogi: Viherpesu

Traagisin viherpesun muoto on viherhaaveilu

Usein ajatellaan, että syyllinen viherpesuun on yhtiön markkinointi. Traagisin ja haitallisin viherpesun muoto on kuitenkin viherhaaveilu, josta on vastuussa yhtiön ylin johto. Mitä se oikein on...

Näin onnistut viherpesussa: 3+1 vinkkiä

Viherpesu, tuo toivottu ja ihasteltu ilmiö on erinomainen keino lisätä yrityksen uskottavuutta, tuotteiden kysyntää ja omaa arvostusta. Tässäpä koottuna tärpit, joilla teidänkin yhtiössä...

Millainen on hyvä vastuullisuusraportti?

Tätä pääsin selvittämään ihan luvan kanssa, kun toimin Procomin Vuosikertomusarvio 2020 tuomarina – vastuualueena juurikin vastuullisuusraportointi. (huom: Palkintojenjako on katsottavissa...

Kenen tehtävä on viestiä vastuullisuudesta?  – Kaikkien

Vastuullisuudesta viestiminen kiteytyy monissa yrityksissä kerran vuodessa nettisivuille pukattuun vastuullisuusraporttiin. Viimeistään nyt on kuitenkin hyvä hetki oivaltaa...